Η σιωπή για τον όμιλο Volkswagen στην Ελλάδα (ή γιατί πρέπει να δράσουν άμεσα οι νέοι υπουργοί)

0
Οι καταιγιστικές διαστάσεις της υπόθεσης απάτης –κατά ομολογία της ίδιας της εταιρίας πλέον- του Ομίλου Volkswagen δεν φαίνεται να αγγιζουν κανέναν από του αρμοδίους στην Ελλάδα.Εντεκα εκατομμύρια ντιζελοκίνητα μοντέλα του Ομίλου (Volkswagen, Audi, Cayenne, Porsche, Scoda, SEAT, Laborghini κ.ά.)...
 υπολογίζεται ότι έχουν κατασκευαστεί με λογισμικό-απάτη που μειώνει τους ρύπους κατά τον έλεγχο καυσαερίων, αλλά όταν το όχημα κινείται κανονικά οι ενώσεις του αζώτου φτάνουν και 40 φορές πάνω από το επιτρεπόμενο.

Το σκάνδαλο έχει τρεις διαστάσεις:

Πρώτον και κυριότερο περιβαλλοντική.Χιλιάδες ,ισως εκατομμύρια κυβικά των ενώσεων του αζώτου ,που καταστρέφουν με ταχύτητα φωτός το όζον,  εκλύθηκαν ή εκλύονται ακόμη και διευρύνουν τη γνωστή μαύρη τρύπα. Με τις τεράστιες επιπτώσεις στο κλίμα του πλανήτη (τα ακραία καιρικά φαινόμενα που ζούμε και στην Ελλάδα αποτέλεσμα ακριβώς αυτής της καταστροφής είναι).

Δεύτερον: Το σκάνδαλο έχει επίσης φορολογική διάσταση, μιας και λογω νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας τα οχήματα αυτά τυγχάνουν πολλών φορολογικών απαλλαγών, τις οποίες και βεβαίως δεν δικαιούνται.Προφανώς δεν φταίνε οι ιδιοκτήτες τους που παραπλανήθηκαν,όμως δεν μπορεί να συνεχίζεται η φορολογική ασυλία των εν λόγω οχημάτων

Τρίτον: Η οικονομική διάσταση του σκανδάλου είναι επίσης τεράστια καθώς τόσο οι ιδιοκτήτες των προβληματικών μοντέλων αλλά και τα εκατομμύρια μετόχων της εταιρίας (μεταξύ των οποίων και χιλιάδες συνταξιοδοτικά Ταμεία σε όλον τον κόσμο) αλλά και οι ίδιες οι κυβερνήσεις των χωρών που επωλήθησαν τα εν λόγω μοντέλα, μπορούν να θεμελιώσουν ενώπιον των εθνικών αλλά και των διεθνών δικαστηρίων απαιτήσεις δισεκατομμυρίων για την περιβαλλοντική και οικονομική ζημία που υφίστανται.

Στην Ελλάδα οι αντιπρόσωποι των εν λογω μοντέλων (που σύμφωνα με πληροφορίες κατασκευάστηκαν από το 2009 και μετά) κρατούν σιγή ιχθύος, όταν ακόμη και η Μερκελ και ο Σαπέν και οι Αμερικανοί μιλούν για αποζημιώσεις.

Απο την άλλη όμως οι κ.Σκουρλέτης και Τσιρώνης ως υπεύθυνοι για το Περιβάλλον,ο κ.Σπίρτζης ως  επικεφαλής του υπουργείου Μεταφορών  που έχει την ευθύνη για τον έλεγχο και την  έγκριση των τεχνικών χαρακτηριστικών των πάσης φύσως οχημάτων,αλλά και ο κ.Αλεξιάδης ως υπεύθυνος για τα θέματα φοροδιαφυγής ,αλλά εντέλει και η αρμόδια εισαγγελία οφείλουν όλοι τους να πράξουν τα δέοντα.Και να προστατέψουν αφενός τους πολίτες και αφετέρου να διεδικήσουν τα όποια συμφέροντα της χώρας , στρεφόμενοι εναντίον κάθε υπευθύνου εντός και εκτός Ελλάδος ,τόσο σε αστικό όσο και ποινικό επίπεδο.

Αναδημοσίευση από την FMvoice

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)