Κριστιάνο: «Είμαι κομμάτι της ποδοσφαιρικής Ιστορίας»

Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι ο Κριστιάνο Ρονάλντο διανύει ίσως την κορυφαία περίοδο της ποδοσφαιρικής του ζωής. Η χρονιά που πέρασε ήταν γεμάτη τίτλους και διακρίσεις για τον Πορτογάλο άσο. Ο ίδιος μιλώντας στο επίσημο σάιτ της FIFA την χαρακτήρισε «Απλά ονειρεμένη»....


Ερωτώμενος για το αν βλέπει τον εαυτό του στους κορυφαίους ποδοσφαιριστές της παγκόσμιας ιστορίας του αθλήματος, δεν φάνηκε ιδιαίτερα φειδωλός: «Δεν έχω αμφιβολία ότι είμαι ήδη μέρος της ποδοσφαιρικής ιστορίας. Αυτός ήταν ο στόχος από τότε που ξεκίνησα να παίζω μπάλα: όχι να είμαι απλά ένας ποδοσφαιριστής αλλά να γίνω σταρ και να προσπαθώ συνεχώς για το καλύτερο. Και τα κατάφερα. Οι τίτλοι μιλούν από μόνοι τους».

Το μυστικό της επιτυχίας του δεν είναι και τόσο… μυστικό: «Σκληρή και αδιάκοπη δουλειά. Βρίσκομαι σε μια ομάδα που μου δίνει την δυνατότητα να διεκδικώ μεγάλους τίτλους. Όπως επίσης και στην Εθνική. Ήταν ένα υπέροχο Euro».

Ο τελικός του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος της Γαλλίας βρήκε τον CR7, τραυματία αλλά συνεχώς δίπλα στον Φερνάντο Σάντος να δίνει οδηγίες και κουράγιο στους συμπαίκτες του. Όμως θα μπορούσε να δει τον εαυτό ως προπονητή; «Πολύ δύσκολα. Ποτέ μην λες ποτέ. Δεν ξέρω τι θα συμβεί στο μέλλον αλλά αυτή την στιγμή δεν βλέπω τον εαυτό μου να γίνεται προπονητής».

Όσο για το ποια ήταν η κορυφαία από τις –πολλές κορυφαίες- στιγμές του 2016, ο Ρονάλντο δεν χρειάστηκε να το σκεφτεί πολύ: «Η κατάκτηση του Euro. Πιστεύω ότι είναι η κορύφωση της καριέρας μου. Δεν θέλω να υποτιμήσω τους άλλους τίτλους, αλλά ο πρώτος τίτλος στην ιστορία της Πορτογαλίας ήταν μια πολύ ιδιαίτερη στιγμή».